Search
Close this search box.

Často kladené dotazy

Proč bych se měl registrovat?

Registrace má spoustu výhod. Nemusíte při každé objednávce znovu vyplňovat údaje a pokud máte zájem, můžete dostávat informace o nových produktech jako první.

Musím se registrovat, abych mohl dokončit objednávku?

Nemusíte, můžete nakupovat i jako nezaregistrovaný zákazník. Přesto Vám registraci doporučujeme. Registrace má spoustu výhod. Nemusíte při každé objednávce znovu vyplňovat údaje. Máte přehled o svých předchozích objednávkách.

Lze zakoupit Vaše produkty i jinde, například v kamenném obchodě?

Naše produkty nabízené v e-shopu zakoupíte pouze na tomto místě. Pokud máte jiné specifické požadavky na naše produkty, obraťte se na obchodní oddělení STC, tel +420 236 031 365 nebo e-mailem obchod@stc.cz. Rádi se Vám budeme věnovat.

Jak mám postupovat v případě poškozeného zboží?

Pokud Vám zásilka dorazí v porušeném obalu, doporučujeme ji od dopravce nepřebírat. Pokud jste ji přesto převzali, budeme postupovat dle Obchodních podmínek.

Jak je řešena ochrana osobních dat?

Slibujeme Vám, že Vaše osobní data nebudeme poskytovat žádné jiné třetí straně ke komerčním účelům. Ochranu osobních dat bereme velice vážně. Podrobné informace naleznete na stránce o ochraně osobních údajů.

Je počet kusů, které si mohu objednat omezený?

Snažíme se nabízet našim zákazníkům lukrativní zboží v limitovaných edicích, které nemá opravdu každý. Přesto jsem se rozhodli, že Vás nebudeme během nákupu jakkoliv omezovat. Věříme, že to oceníte.

Budu platit poštovné a balné vícekrát v případě, protože některá z objednaných položek není na skladě?

V případě, že část objednaných položek není skladem a bude plánován další dotisk, nebude dostupné zboží expedováno zvlášť v obvyklé lhůtě, tj. do 10 pracovních dnů. Celá zásilka bude pozdržena a expedována až v okamžiku, kdy všechny položky budou pro Vás připraveny. Dodací lhůta se tak prodlouží, ale věříme, že oceníte úsporu na poštovném. Samozřejmě budete mít možnost sledovat průběh Vaší objednávky a o možném prodloužení dodacího termínu Vás budeme informovat.

V případě, že budete trvat na dodání zboží, které je na skladě v nejkratším možném termínu, uveďte prosím tento svůj požadavek v poznámce v objednávkovém formuláři, případně zavolejte na zákaznickou linku +420 246 052 577 nebo napište na emailovou adresu eshop@stc.cz. Zboží Vám rádi dodáme zvlášť, v tomto případě Vám budeme účtovat poštovné za každou zásilku.

Smím zboží vrátit?

Věříme, že tato situace nenastane. Ale přesto, ze zákona máte možnost zboží zakoupené v on-line obchodě vrátit do 14 dní od doručení. Zboží však musí splňovat veškeré podmínky pro vrácení zboží. Podrobnější informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Získejte dárek za svůj nákup na našem e-shopu. Více informací