Nakupovat v našem e-Shopu je velmi snadné

Registrace není povinná

Nakupovat v našem e-Shopu je možné s registrací i bez registrace. V případě, že máte registraci, stačí se jen přihlásit a kontaktní údaje se vyplní automaticky.

 

Výběr produktu

Vyhledávat produkt, o který máte zájem, můžete dvěma způsoby.

  1. Zboží naleznete jednoduše v hlavním menu v některé ze záložek, například v záložce Pro sběratele. Po výběru kategorie se Vám zobrazí veškerý sortiment, který nabízíme v této skupině zboží.
  2. Další možností je pomocí vyhledávacího okna, do kterého napíšete název produktu.

 

Do košíku a objednat

Vyberete si požadované zboží, zvolíte množství a vložíte to košíku. Veškerý obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravém horním rohu stránek. Po vložení všech částí objednávky do košíku nic nekončí. S vybraným zbožím můžete pracovat i nadále. Je možné měnit množství, případně další zboží vybrat nebo odebrat. Přehledně na jednom místě vidíte, co jste do něj vložili, jeho přesný název, množství, cenu za každou položku, dostupnost a samozřejmě celkovou cenu včetně DPH. Cena zboží je platná v době objednávky a je konečná.

Vyberete jeden ze způsobů doručení:

  • Balík do ruky,
  • Balík na poštu,
  • Balíkovna.

Zvolíte si jednu z variant způsobu platby přes platební bránu GoPay:

  • bezhotovostně bankovním převodem,
  • online platbou nebo
  • platbou platební kartou.

Po úhradě zboží odešlete svou objednávku.

 

Potvrzení přijetí objednávky

O přijetí objednávky Vás budeme neprodleně informovat emailem. Ve zprávě naleznete rekapitulaci své objednávky s konečnou cenou a platebními pokyny pro případ platby převodem (pokud jste tak již neučinili). Pokud toto potvrzení neobdržíte během pár minut, zkontrolujte si pro jistotu také spamové zprávy.

 

Expedice zboží

Zboží expedujeme do 10 pracovních dní od obdržení Vaší platby. Může se stát, že ne všechny položky budeme mít skladem. Pro takové případy Vám zboží zašleme najednou, jakmile bude kompletní. O průběhu doručení budete pravidelně informováni pomocí zpráv a zásilku můžete rovněž sledovat u zvoleného dopravce.

 

Převzetí zásilky

Při přebírání balíček pečlivě zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči. V takovém případě máte právo zásilku nepřebírat a reklamaci uplatnit u dopravce, u České pošty.

 

Vrácení a reklamace zboží

Věříme, že tato situace nenastane. Ale přesto, ze zákona máte možnost zboží zakoupené v on-line obchodě vrátit do 14 dní od doručení. Zboží však musí splňovat veškeré podmínky pro vrácení zboží. Podrobnější informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.

V případě reklamace zboží postupujte dle Reklamačního řádu STC a použijte Formulář pro odstoupení od smlouvy.